14.11.2017

Skrevet d. 14.11.17.

feldpostbrief.
Min elskede Mie!

I Middagstimen et par Ord. Jeg har lige faaet min Middagsmad Nudler med Svæsker, det lyder jo meget smukt, men da det meste var Vand er jeg nesten lige saa hungrig som for Middag. Jeg haaber paa Pakken i Dag fra dig min Elskede. Jeg er saa sund og rask som tænkes kan, Herren være takket derfor vi skal jo lære at holde ud, og holde Modet oppe, dog naar man ikke har noget i Maven er det en svær Ting, dog Herren hjælper ogsaa over disse Vanskeligheder. Der er dem der faar Kartofler sendt, har du nogle over saa send kun, og lidt Løg, det giver en god Aftensmad. Din, dig inderlig elskende Mand, Georg.

Lige modtog jeg dit lange Brev, hjærtelig Tak.

Hvor er Georg? I nærheden af Soveja i Rumænien, se dog også noten den 6.12.16.

0 kommentarer: