20.09.2018

Skrevet d. 20 Sep. 18.

Feldpostkarte.
Min elskede Mie!

Et lille Livstejn. I de siste par Dage har Kampen ladt efter i Haardhed, kun af og til blusser Ilden op, nu har vi ogsaa faaet os Dækningen bygget med 2-3 m vokset Jord over, saa op til 10 m holder den af, vi har ogsaa arbeidet hele Natten igjennem da det var i vor egen Interesse. Kvæstelsen volder mig nu ingen Men mere. Jeg er sund og rask men har nesten et lille Fuldskæg da jeg ikke er raseret siden i Felleries og vasket mig har jeg kun 2 gange siden da; saa du vel neppe vilde kjende mig naar jeg mødte dig i Staalhelm, Bokserne er forrevne da jeg et par gange sad fast i Piktraaden da Tomy var os i Hælene, vi haaber snart at komme tilbage lidt. I Kærlighed Din egen Georg.

Georg befinder sig i nærheden af Havrincourt.

0 kommentarer: